Gå til innhold

Noen som sluttet på p-piller i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sluttet i begynnelsen av november.. litt spennende om vi kan samles i en tråd og kanskje følge hverandre fram til graviditet.

Jeg hadde bortfallsblødning rett etter, deretter venta jeg 11 uker på mens, nå er det 4 uker siden så venter igjen.. Tar vist litt tid å få tilbake stabile sykluser. Hvordan er det med dere og TR?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Jeg hadde gått på p-sprøyte i 7 år, startet med p-pillene i oktober for å få igang syklusen. Gikk på disse en mnd og fikk bortfallsblødnig i slutten av nov. Etter dette gikk det 6 uker før jeg spottet i noen dager. Så var det stille i esten 7 uker før jeg fikk mensen igjen for 10 dager siden. Nå er jeg suuuper happy!!! Bare venter på at dette skal gi seg så vi kan komme igang med første ordentlige pp.. Det blir skikkelig spennende!!Syns 10 dager er lenge nok å ha mensen gitt.. Så nå vet jeg ikke hvor lang syklus jeg har, tente å bruke el-tester nå som mensen er godt i gang igjen. Fant ikke el sist periode..

Har dere noen barn fra før eller prøver dere på første? Det gjør vi o er KJEMPE spent!!

Skrevet

sluttet med p-ring i oktober, har hatt en tr etter det, og den fikk jeg på selveste nyttårsaften, etter det har jeg ikke hatt tr.

så utrolig utolmodig..vil ha nå !:)

Skrevet

jeg sluttet 17.november etter 7 år på pillene.,.

har hatt 2 mensen etter det + den vanlige bortfallsblødningen..

venter på mensen nå i disse dager ;) håper jo helst at jeg er gravid da!!

Skrevet

Hei, jeg sluttet på p-pillene i oktober. Fikk ganske raskt TR på besøk og har hatt det regelmessig siden. I disse dager (dvs positiv el-test søndag, mandag) hadde jeg el og er nå superspent på hvordan det har gått! har ikke helt tro på at det skal gå så fort, men det er lov å håpe!

Lykke til allesammen!

Skrevet

Jeg slutta på p piller i november, fortsatte å følge syklusen jeg da, med første tr besøk i desember, tr kommer allltid som hun skal!

Skrevet

Jeg tok siste p-pille 1.nov. Fikk tr som den pleier den mnd og har siden vært regelmessig med syklus på 27-28 dager. Er nå i 5.pp, med el førstkommende fredag(29.feb.)

Syns dette var en kjekk tråd, da vi kan følge med hvor lang tid det tar for andre som begynte å prøve samtidig:-)

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så gøy at så mange har svart:) Nå er vi 7 her inne!! Da blir det spennende å se hva som skjer med oss framover! Noen har fått tilbake regelemessig syklus mens noen har hatt en eller to TR. Og vi må vel bare regne med at det er sånn - vi er jo så forskjellige alle sammen! :)Hadde vært litt kjedelig om det skulle være likt for alle også da! Håper bare at vi slipper å vente alt for lenge.. Og mens vi venter kan vi dele tanker og erfaringer med hverandre her! :)

Hvor gamle er dere, har dere barn fra før eller er det den første?

Jeg er 22 (23 i okt) og det er den første.

Skrevet

Jeg er 24, min samboer er 25.Prøver på første, men har en liiiten hund på 55 kilo da:)

Skrevet

Jeg er 22, blir 23 i juni. Dette blir vårt første, når jeg da forhåpentligvis (snart) blir gravid!:)

Arti å se så mange her inne ja:)

Skrevet

Jeg slutta på pilla i november.. i 2005.

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen i begynnelsen av november og har kun hatt en TR siden det. Den var i begynnelsen av januar. Hadde ikke bortfallsblødning etter p-pilleslutt. De siste dagene har jeg hatt veldig ømme brystvorter og brystene har vokst. Jeg har også vært veldig trett. Regner da med at EL har vært. Så nå går jeg og venter på TR eller aller helst ikke TR. :o)

Skrevet

Jeg sluttet på pilla i slutten av november. Fikk bortfallsblødning noen dager etterpå. Så gikk det 53 dager før jeg fikk noe som ligna på TR. Og går nå å venter på at den skal dukke opp igjen. Men ingen tegn til den enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...