Gå til innhold

Noen med psoriasis her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan overlever dere graviditeten uten bruk av kortison??

Jeg klør meg ihjel her!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker All Purpose cream fra Volare. Men ellers sies det at så lenge man ikke smører inn heeeeele kroppen, så går det greit med kortisonsalver når det klør som værst. Har brukt Daivonex et par dager for å ta knekken på de værste sårene innimellom.

Skrevet

Fikk beskjed fra legen min at om jeg ikke var absolutt nødt til å bruke noe ville han fraråde meg i å bruke det i de tre første mnd i alle fall. Hvilken krem er den du bruker da?

Jeg har spesielt noen sår i underlivet som er veldig slitsomme. Føler jeg bare MÅ smøre der snart. I tillegg ser jeg ikke ut i hodebunnen. Har nesten ikke lyst til å gå ut i redsel for å flasse som bare det!

Skrevet

Usj ja... jeg vet. flasser også veldig. Må alltid passe på å gå i gensere der det ikke synes.

De produktene jeg snakker om kan du lese om på www.avera.se

Tanta mi er selger i dette firmaet, så jeg kjøper dem gjennom henne. Og produktene er kjempegode.

Skrevet

Synes kjempesynd på på deg her.. Ikke moro i det hele tatt.

Har du prøvd salisylpomade i hodebunnen?

Jeg har vært så heldig at all psoriasisses nesten har blitt borte i dette svangeskapet. Merkelig med tanke på at jeg ikke hadde psoriassis før første svangerskap. Krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake når babyen kommer ut.

Skrevet

På helsekosten har de noe som heter Den lille hudlegen. Den finnes i 2 varianter og den ene hjelper også mot psoriasis. Og den funker. I alle fall på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...