dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 hehe for jeg ser jo på opptak......
Graciegirl Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Den utkårede ble.... Neida, skal nok klare å holde meg. Nå ser min bedre halvdel på Ylvis, mens jeg prøver å demonstrere (ved himling med øynene og velplassert snøfting) min avsky mot programmet. Kan jeg sette meg i et annet rom? Ja. Gidder jeg det? Nei. Jeg kan jo bare snike meg til å si at xxx hadde en veldig fin kjole...
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 enig!!!! så fin un var... og jeg tok meg selv i å tenke.... hadde jeg sett sånn ut skulle jeg hatt sånn kjole alltid :-)
Graciegirl Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har du sett ferdig nå? Det er ikke så lett å holde på en hemmelighet!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hi hi hi hi søte er dere..... Unkaren er sikkert et fint program, bare litt Amerikansk for meg... Og jeg er ikke i mot Amerika, det virker bare litt vel kunstig. Men jeg ser sikkert på ting dere ikke ser på, så da så....
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 sett meg ferdig... og hun jeg trodde skulle vinne vant :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 joda... også er det som å lese se og hør på venterommet hos legen liksom... deilig og hjernedød underholdning.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Så man slipper å konsentrere seg da )) Det er deilig det altså.....Bare litt morsomt at du tar det opp )) Ble de gift og ble en av de dumpa???
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 en ble fridd til og en ble dumpa.... alt var som det skulle være... intet nytt under solen... ;-) men trenger ikke konse mer en at man kan svitsje og dibbe og klage over halsbrann samtidig... og den halsbrannen kan du få gratis av meg! :-)
Graciegirl Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Jeg ser på Ungkaren fordi det er et lærerikt og opplysende program... Neida, seffern ser jeg på det fordi det er deilig å la hjernen ta litt ferie når det nærmer seg leggetid. Samtidig syns jeg faktisk at hun som "vant" framsto som en jordnær og ekte person, annerledes en mange plastic-fantastic damer som fort dukker opp i slike serier. Ungkaren virker veldig plastic-fantastic, syns jeg. Nesten synd at han slo kloa i en så grepa jente. Håper hun ikke sier opp jobben som sosionom for å bli housewife på Hawaii....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå