grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 syns d bare er SÅÅÅÅÅÅ gøy at magen vokser:)
Lille Luna Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Så fin mage:-) Du vokser fort! Jeg må snart ta noen bilder av magen min og...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Så fin mage! Blir litt misunnelig!! Jeg ser bare feitut:D
Mojo med trollungen Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Så fine bilder, sniker meg inn fra 3 tri. er i uke 31 og magen min er på størrelse med din. Hehe følte meg plutselig liten Lykke til videre.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hehe, ja min som er 26 uker er også mindre enn din Men det var en fin mage! Tenker det er mange i uke 15 som er misunnelige - jeg fikk ikke mage før jeg var passert uke 20...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 tusn takk:) jeg trente hver dag før jeg ble gravid å var helt flat på magen. men når jeg ble gravid så bare eksploderte magen min utover. d ligger vist i slekten min for mamma var også slik:) det er utrolig gøy nå men d blir nok tungt på slutten.. har ikke lagt på meg noe enda så jeg gruer meg litt til d kjer. blir så uvant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå