Gå til innhold

JIPPI! Han valgte Tessa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så søt, har heiet på henne hele veien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....vet ikke hvor spesiell jeg hadde følt meg hadde jeg vært henne. Noen timer før sa han at han elsket hun andre.....

 

Tror jeg hadde slitt litt med hele konseptet i ettertid hadde jeg vært Tessa.

Skrevet

Ja, tårene trilla! Men synes veeeeldig synd på Bevin!

Skrevet

Han skulle valgt bevin..... Noen som vet hvordan det har gått med de nyforlovede?

Skrevet

Var noen som sa her for noen uker siden at de gikk hvert til sitt...men aner ikke hvor lenge de holdt sammen....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...