høstbarn:) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hun er så søt, har heiet på henne hele veien:)
Mamma´n til A og F Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Tja....vet ikke hvor spesiell jeg hadde følt meg hadde jeg vært henne. Noen timer før sa han at han elsket hun andre..... Tror jeg hadde slitt litt med hele konseptet i ettertid hadde jeg vært Tessa.
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja, tårene trilla! Men synes veeeeldig synd på Bevin!
Ralla34 Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Han skulle valgt bevin..... Noen som vet hvordan det har gått med de nyforlovede?
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Var noen som sa her for noen uker siden at de gikk hvert til sitt...men aner ikke hvor lenge de holdt sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå