Gå til innhold

ARG!!Nå er jeg sint&#%&/¤%&

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har reis av gårde i dag, for å delta på et sånt sikkerhetskurs for off-shore jobbing. Bare han og ennen fra jobben tror jeg. Han blir borte hele uka.. Men nå ringte han meg...tydelig beruset!! Jugde først om at han hadde tatt seg en liten øl, men etter hvert var det noen, kanskje 4-5.. Og han skal liksom være seriøs på dette kurset. Begynner jo kl 8 om morran, og er sikkert ikke noe særlig å ha vært full dagen før!! Jo, da mener nå han.. Han har fri fra meg og ungene og må få lov å kose seg litt også.. Hørte masse jenter i bakgrunnen også, som tydelig prata med kollegaen hans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del, ikke unn ham litt kos når han er avgårde. Fysjameg;p

Skrevet

Med fare for å skape helvete her så sier jeg meg enig med Tillab

Skrevet

herregud, er det noe rart det skjer skillsmisser her i verden..

la nå mannen kose seg, da...

Skrevet

Hva skjer'a,jeg er enig med tillab :o

Synes ikke det er noe å bli så sint for :s kanskje derfor han løy og sa han bare hadde tatt en liten , for han visste du ble sint :s

Skrevet

har selv en sjømann som lå lenge i land for de hadde ike oppdrag..ringte meg ofte når han var ute på fest han..

omtrent hver gang han var ute den perioden..

Jeg tenkte som så jeg da..når han faktisk ringer meg når han er ute å koser seg, så tenker han iallefall på meg :)

Skrevet

NEI?!?!? SERIØST?!?!?!

Herregud, du skulle blitt med han vettu, både du og ungene, så du kunne holdt han litt i øra! Fader for en mannebæsj!!

Djiiizez, roe sjela di litt da... =/

Skrevet

Hadde funnet meg noe sjokolade og slengt beina på bordet...

Skal nok mer til enn 4 øl før han dumper deg og ungene :-)

Skrevet

Er nok enig med de over her. Og selv om han er litt brisen nå, så er jo ikke kl 22 enda, betyr jo ikke at han drikker hele natta da.. Synes egentlig ikke at dette er noe å bli sint for..

Skrevet

Med den innstillingen der kommer aldri forholdet deres til å overleve dersom mannen din får jobb på sjøen. Første bud er at dere stoler 100% på hverandre, visst ikke blir ukene fra hverandre lange og tunge!! Her må du nok jobbe med deg selv litt....

Hilsen en sjømannsenke med 10- års fartstid :)

Skrevet

Enig med resten her...han må vel få lov å kose seg litt? :-)

Dei gangane mannen min har vore på kurs med jobben har det ofte vært brukt som ei unnskyldning(av jobben) for å kunne ta ein fest

:-P (Har jo hatt kurs og då men..hehe)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg skjønner faktisk at du er sinna, men hvis kollegaene hans er der også så virker det jo ut som hele gjengen er ute...da er det vel naturlig at han også dro ut.

Det at han først sa 1 øl var nok for å ikke virke teit mot deg!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...