Gå til innhold

Hva skal dere i påskeferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på hva vi skal gjøre. hadde en kjempekoselig tur til Gøteborg ifjor, men da var vi bare to. Nå er vi tre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal en tur til Danmark, og besøke pappa'n min. Så blir det en liten tur til Tyskland når vi første er i nærheten=)

Skal bli godt med ferie!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Til svigers... hoho! 50 mil i bil! ;P

Skrevet

Påska blir på hytta til svigermor som vanlig - men dette året mest sannsynlig bare oss 3 *jippi*. Håper på finvær - trenger ikke være mye snø (det har det vært så ymse med tidligere - har gått på ski mellom gresstustene, hehe).

Skrevet

jobbe... og siden jeg alikevel skal jobbe har jeg sagt ja til ekstravakter også... angrer litt, men kan ha ferie en annen uke, vi :o)

Skrevet

Tenerife 2 uker, gleder meg ;-))

Skrevet

Jobbe..

Og ett par grillturer om været tillater det =)

Skrevet

HYTTA :) ikke bestemt om det blir ved sjøen eller på fjellet enda..

Skrevet

Vi skal på hytta som vanlig! Det er heldigvis fast påskeferie! Med grilling på bål og kakao, appelsin og sjokolade. Aking og snøhulegraving + mange venner som komer innom på besøk (hytta er på hjemstedet mit)

Skrevet

Sjusjøen fram til skjærtorsdag, så skal jeg jobbe i påskehelga.

Skrevet

Vi skal på hytta til mamma og pappa. Sammen med mamma, pappa og lilleboren min. Gleder oss veldig:) Har det alltid utrolig koselig på hytta i påska:)

Skrevet

Vi skal være på hafjell i leiligheten til mamma og pappa,de skal og være der..

Blir koselig;)

Så skal lillegutten få ake for første gang..Blir stas!!

Skrevet

Vi skal være i Thailand i to uker...:) Mamma har vært der siden oktober, så vi skal besøke henne før hun kommer hjem for sommeren! Skulle egentlig dit i jula, men flyet ble kansellert etter at vi hadde sittet inne i det i 4 timer.....

Skrevet

Ingenting, være hjemme. :) Gå tur i skauen, ikke bruke penger:)

Skrevet

Thailand:)

Skrevet

jeg aner ikke, men høyst sansynlig blir jeg hjemme og studerer så mye jeg kan.. pokker det er det jeg skal gjøre nå også.. mongo dib som lokker

Skrevet

Flytte inn i vårt nye hus og pusse opp. :)

Og planen er i tillegg å få lest masse jus..... :(

Skrevet

Jobber hele påsken jeg.. Tatt på meg ekstra siden det er helligdager.. Trenger penger nå som bryllupet nærmer seg

Skrevet

Vi skal hjem til mamma og pappa... Blir feil for meg og reise noe annet sted.. Vi skal trolig på hytta også :o)

Skrevet

Vi må nok ta det veldig med ro her hjemme i påsken i år siden jeg har termin den 28.mars.

Skrevet

Første halvdel av påsken skal jeg være i Roma, mens far og barn steller hjemme.

Kommer hjem onsdag og i høytidsdagene blir det sikkert litt familiebesøk o.l. Kanskje en skitur også. :-) Skal ha base hjemme.

Skrevet

Skal koooose meg med, tja. Ittno...

Jeg skal gjøre akkurat det samme som jeg gjør hele resten av året.

Sitte hjemme med vesla mens gubben er på jobb. Også skal jeg underholde andre Dibbere som har det like forbanna kjipt som meg. DET skal jeg i påska. Noen bedre?!

Skrevet

På hytta først og så til Thailand påskeaften. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...