Gå til innhold

Må bare få ut litt frustrasjon jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer er så lei av å vente og prøve og håpe og ønske. Vi har sikkert ikke prøvd så veldig lenge i forhold til mange andre, men blir så lei meg for det...Vi gar prøvd i ca 1 1/2 år.

Har blitt henvist til rikshospitalet og være der for å ta forskjellige prøver for å få stilt en diagnose, men vet at det er PCO, har symptomene og mamma har det oxo. Legen sier det oxo kan være noe med binyrene + at jeg må fjerne en eggstokk. Men sist jeg tok prøver klarte ikke legen å forstå svarene på prøvene, og ba meg ringe neste gang jeg fikk mensen. Pleide å gå 4-6 uker mellom hver gang, men nå har jeg venta i 12 uker... Og trur jeg begynner å få mensen nå!! Håper jo på det nå så jeg kan få den diagnosa( selv om jeg vet hva det er...) og starte opp med behandling og tatt den operasjonen... Funker jo uannsett ikke med pergo. Nå får jeg vel bare drømme vidre og håpe og ønske og prøve..

Blir bare så deppa innimellom, særlig når venner blir gravide i ett sett føles som.. Og mange som ikke er klare for ansvaret og ikke har stabile forhold lagt til rette plopper ut bebbiser i øst og vest, det føles så urettferdig..Er ikke meninga å være slem, er vel bare missunnelig..

Sorry at dette ble langt, hvis noen i hele tatt gadd å lese alt det der.. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Forstår godt at du har behov for å få ut frustrasjonen din. Du har virkelig fått mye dritt. Jeg har kun pcos, og synd det holder i massevis. Har gått på pergo uten å få eggløsninger av den grunn. Denne gang har jeg gått på pergo, eg deretter ovitrelle sprøyte for å få eggene til å løsne. Har du prøvd denne metoden? Vet ikke om det har fungert ennå, tok blodprøve i går, så jeg venter på svar. Hadde vært godt å fått påvist eggløsning vartfall, men det vil tiden vise.

Syns og at alle rundt oss får unger, og det er synd å si det men blir bare vanskeligere og vanskeligere å glede seg på andres vegne. Uff, det hørtes fælt ut, men det e ikkje bare bare.

Håpe virkelig det ordne seg for dåkker.

Ska krysse fingrene, du må vartfall ikkje gi opp.

Klem

Skrevet

Hei hei

Ja har fått mye dritt ja..Men må bare få stilt de riktige diagnosene først, har fått time på fredag for synagon test. Håper ting går bedre da. Jeg har prøvd pergo, men aldri ovitrelle. Har ikke så mye peiling på slikt,hadde vært fint om du forteller åssen det virker, kanskje det er noe jeg kunne prøvd også:)

vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og prøve å glede oss med alle de som får det til så klaffer det nok for oss en vakker dag oxo:) Lykke til!!

moma

Skrevet

Hei igjen!

Er det sånn at du ikke får eggløsninger siden du sier det ikke funker med pergo?

Det en ovitrelle sprøyte skal hjelpe meg med, er å få eggene til å løsne. Pergo stimulerer slik at eggene blir store, også er det da ovitrelle sprøyten kommer inn for å få eggene til å slippe ut fra eggkapselen.

Hjalp denne forklaringen deg noe? Visst ikke så er det bare til å spørre videre hvis det er noe mer du lurer på.

Skrevet

jeg får ikke eggløsning av pergo heller. skulle kanskje ha prøvd den sprøyta jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...