Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det likedan?

I går, søndag, gjorde vi i grunnen ingen ting, annet enn å rundvaske leiligheten. Den er ikke sååå stor, så det tok bare 1,5 time ca. Etterpå var jeg helt utkjørt!

I dag har jeg vært på jobb - ikke en spesielt anstrengende dag eller noe, bare 7 t 45 min med "normalt" arbeid. Etter å ha spist middag, måtte jeg bare legge meg kl 18 og sove i to timer for å ha sjanse til å komme gjennom kvelden. Nå er klokka 2115, og jeg tror jeg legger meg igjen snart...

Blir nesten bekymret for meg selv. :( Jeg er jo i fin form forøvrig, har litt vanskelig for å spise noe annet enn kjeks, loff og cola før middag, så jeg spiser nok ikke nok "skikkelig" mat, men jeg kaster ikke opp eller noe. Det er den totale mangelen på energi som er mitt hovedsymptom, dessverre. Håper virkelig dette vil gi seg etterhvert?! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt å være trøtt første trimester pga det skjer så mye i kroppen. I andre trimester vil vi nok føle oss mer opplagt mange av oss, og så blir det slitsomt igjen på slutten fordi vi blir tunge og kanksje ikke får sove så godt.

Jeg er selv utrolig sliten, orker ikke gjøre noen ting, annet enn å ta meg av barna mine og leiligheten.

Skrevet

Jaaaa høres akkurat ut som meg, bortsett fra at jeg ikke kan gå å legge meg nedpå da jeg har 2 små å ta meg av, men føler jeg går i "svima" mange ganger ja :-/

Jeg merker også det spes. etter jeg har kommet fra jobb, og det er som du sier, en helt normal/ ikke stressende dag på jobben.... men men, vi får håpe på og krysse fingrene på at det kommer seg i 2. trimester... Det gjorde det for meg i de andre to svangerskapa, 2. trimester var en fin periode synes jeg, 3. trimester også, men på slutten ble det tungt og som happiness skriver vanskeligheter med søvn å sånn, men da er en så nærme at da går det bra :-D

Skrevet

Jeg også har det slik.. har vært på jobb idag, å sov i 3 timer når jeg kom heim. Blir fort trett igjen om kvelden også, å det er veldig ulikt meg. For før når jeg sov i 3 timer så fikk jeg ikke sove før lang utpå natten.. men man blir vel mere opplagt litt senere i svangerskapet.. Å så går vi jo ei fin tid i møte å nå da.. Vår å lysere dager :)

Skrevet

Ja, det har du jo rett i. Godt å høre at vi er flere! Felles skjebne er felles trøst, er det ikke det det heter? :)

Skrevet

her igården er det helt likt...utrolig trøtt dagen lang og klarer ikke mange timene hjemme etter jobb før jeg må legge meg. legger meg to- tre timer tidligere enn før nå:)

Men jeg våkner en gang hver natt...enten fordi jeg må på do eller så bare ligger jeg der og vrir meg til jeg sovner igjen. Begynner å bli ganske lei det nå...Vil sove en hel natt:) Er nesten som om kroppen forbereder meg på å måtte være våken et par ganger hver natt:)

Kanskje like så greit:)

Skrevet

Åh, sånn har jeg det også! Eneste jeg gjør om dagen er nesten jobbe og sove føles det som. Ingenting hjelper, samme om jeg går turer for frisk luft eller hva jeg gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...