Gå til innhold

Tror jeg bare flytter inn på sykehuset jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. jeg er jo der "hele"tiden uansett... Det føles ihvertfall sånn... SUKK... Inn igjen to ganger i mars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. hørtes ikke noe kjekt ut.. men vi får håpe det fører noe godt med seg vettu.. ;) lykke til..

Skrevet

ja, vi skulle laget oss ett sykehus med boliger slik at vi slapp å flytte så mye på oss, det hadd evert noe det

Skrevet

Ja det var en god ide, sparer mye tid :-)

Kommer til å "bo" der selv i april og mai når jeg skali forsøk. Fikk planen og skal inn noen ganger til ul, og så er det uttak og innsetting

Skrevet

ÅÅÅÅ, men det er jo litt spennende da, jenter, for da skjer det jo noe??!!

Krysser fingre og tær for dere, "gikk" gjennom 3 ivf forsøk i fjor vår med ei god venninne, hun sitter hjemme med lillebarnet sitt nå!!

(Det føles som om jeg har god baby-karma for andre, for alle rundt blir jo veldig gravide, så bare stick with me, ladies!!!!)

Skrevet

Kan vi ikke bare be dem bygge et sliter-sykehus da???? så kan vi bo der hele gjengen, one big happy family!!!

Hadde det enda vært for innsetting og sånn jeg var på sykehuset, så hadde det liksom vært greit... Men jeg fyker jo inn og ut fordi det er så masse kluss hele tiden! SNØFT; kan dem ikke bare røske ut hele dritten og sette inn et helt nytt sett??? Tror jeg skal skrive et klagebrev til kongen jeg.

Skrevet

Lurer på hva kongen ville svart.......fnis........

Kanskje det burde vært ett senter, siden så mange opplever forskjellig behandling? Fins det en oversikt over de forskjellige plassene i Norge og hvem som har best resultater?

Skrevet

Jepp, kongen som siste klageinstans hadde definitivt vært et interessant tiltak!

Da jeg var liten skrev jeg brev til Kong Olav, og jammen fikk jeg svar også. Med to fotografier lagt ved og greier. Men det er jo ikke fotografier vi vil ha da, hvis vi skriver til Kong Harald om dette. Så hva han hadde svart er jo litt usikkert. Hmmm...

Tror man må ringe rundt til sykehusene om man ønsker tall på resultater osv. Men det er jo ikke såååå mange aktuelle steder å henvende seg, så kanskje det er verdt å ta noen telefoner. Når det er sagt så innbiller jeg meg liksom at resultatene ikke skiller seg så veldig fra sted til sted? Eller gjør de faktisk det?

Uansett kan man jo få vite litt om ventetiden i det aktuelle tidsrommet på de ulike stedene da, om man ringer. Det kan jo sikkert variere noe.

Og Lenekatt: Kjipt å måtte inn på sykehuset hele tiden! Skjønner at du blir lei. Håper det går fint nå neste gang!

Skrevet

Stakkars Lenekatt! Så utrolig kjedelig da! Men er det en kjekk lege, så kan man vel takle alt :) Haha... Nei, bare kødda

Lykke til og håper alt ordner seg for deg og mannen om ikke så alt for lenge!

Skrevet

godt du ikke bor langt unna da:-)

tror vi var innom Riksen ca 10 ganger i november....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...