vipsen*en av hver* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har 14 dager igjen til termin, og til tross for at jeg plages med forskjellig og er egentlig DRIT LEI er det kjempe spennende å tenke på at fødselen kan se når som helst.. Helt fra jeg fant ut at jeg var gravid har jo fødselen vært laangt unna.. no vet jeg at jeg snart skal bli mamma igjen... Vet hva jeg går til, selv om alle fødsler ikke er like.. Har den siste tiden opplevd forrige fødsel om igjen og om igjen i tankene mine.. Måtte bare få dele litt glede.. For at jeg snart er i MÅL!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jepp...Har 12 dager...Så ikke noe sniking her altså...hehehe=oD... Er såååååå spent om det skjer noe i natt eller til helga eller nærmere termin...=oD Nesten som jeg vil trippe hele tiden, bare for å se om det settes i gang=oD...
vipsen*en av hver* Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 he he.. skal ikke snike i køen nei... :0) blir spennende fremover... er det din første baby???
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Nope...Min andre, her og=oD...Er kjempe spent siden denne er i seteleie...Med første så ble jeg satt i gang så det blir ikke det samme som om fødselen startet av seg selv...Spent på om det blir med vannavgang eller rier...=oD Menmen...Vi har termin "samtidig" da...så blir litt første mann til mølla...=oD... Men vedder på at du føder før meg=o)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg og vill føde...har 20 dager igjen...har skikkeli mens murringer i ryggen ...og nedpress i magen ... æ gidde itj nå mer no!
Hvitkløver2020 Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg også..........har 29 dager igjen nå=) Skal bli godt å bli ferdig=) Lyke til jenter!!!!!!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har 12 dager til termin, og kan nesten ikke vente lenger:) Er SÅ spent!!!! Kan ikke si at det kjennes ut som om noe er på ferde akkurat, men håper jo at det skjer noe om ikke så altfor lenge:) Dere som har født før, har dere kjent på kroppen at fødselen nærmer seg???
vipsen*en av hver* Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk ingen forvarsel før.. Plutselig en dag gikk vatnet mitt.. så er spent på om hvordan det blir denne gangen.. har hatt masse mens smerter og kynnere den siste uken så håper det er tegn på modning...
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 er 40+4 idag!!! så har vel lov til å være litt mer en lei føler jeg.. vært plaget med kynnere i mange mnd nå, å mens smerter å alt som hører med siste mnd. men fortsatt ingen fødsel.. vet ikke hva jeg gjør snart, har jo ikke lyst på skuddårsbarn heller:(
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Cammii: Du har jo hverfall grunn til å være veldig spent...Og lei, selvsagt...men du skal se at snart kommer babyen din=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå