Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Finn at dere har fått inn vårdresser og luer fra Reima. Når jeg går inn i nettbutikken får jeg dem ikke opp.. Er de ikke lagt ut enda eller gjør jeg noe feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vi byttet roller Haldensnuppis? Ville være tøs du også ja:)

Skrevet

Hehe, klart jeg må blande meg inn! :D Sekretøs ja, det er no bærre mæ:D

Skrevet

likte du luene da? De går fort ut så vet du det også hehehe

Skrevet

Jaaa, så søte! MEN snella fikk lue av bestemor her om dagen, den stripete med kulene, hehe. Og Reima vårjakke, veeeldig fine. Er det de to luene du har fått/får inn?

Skrevet

hehehehe aha snill bestemor da:) Ja det er de 3 typene....

Skrevet

Ho er gørranes go den dama! Jeg tenkte litt på dressen, men har to delt Reima dress som jeg kjøpte i fjor, tenkte ho kunne bruke den i år også.. Jeg har hengt meg litt vel mye opp i det Reima greine merker jeg, ho har 8 luer liggende her:-S

MEN det er knallgod kvalitet da:D Har hengt opp sommerfuglene også, ble så fint atte!

Skrevet

hehehehe lett å bli hekta spes på luer:) De er jo ikke så gale i prisen heller. Må få se bilder av rommet snart da....noen lovet meg faktisk det:)

Skrevet

Nei, de er absolutt ikke dyre! Enste som ble litt dyrt var de stripete vottene jeg ser du har i blått+ lua, det kom vel nesten opp i 500 tror jeg. (men det var med votter da, hihi) Ellers ligger de jo på under 200, helt knællers.

Skal ta bilder i morra jeg! :D

Skrevet

Flott da gleder jeg meg:) Snart får jeg forresten superfine puter som matcher wallisen ganske bra!

Skrevet

Var veldig glad for svar uansett hvem jeg fikk svar av jeg :-) Har egentlig mest lyst på den i blå og brun, men fant den ikke i 92.. Sverger til Reima luer, problemet her er at poden har så stort hode.. ! Halvannet år og har vokst fra 52, da må det bli en uten knyting.

Skrevet

ÅÅÅ; SÅ KNÆLL! For jeg har nemlig leta etter puter, men neida? NEIDA! Hehe..

Skrevet

Hvordan ser de ut, forresten? Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...