elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 har egentlig aldri sett på det jeg. gjorde det nå. helt til amin dro. Herrejemeni.. for en drittgjeng! ingen der som fortjener å vinne
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ikke jeg heller Amin er en ordentlig godgutt, gidder ikke se på de hønsa som jaget han ut derfra.
lenej :o) Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 hahaa!! eg har ikke fulgt med, så min aller første episode no sist, når ho der ingunn gikk ut. må bare flire da.. de tuppen der virke jo helt koko!!
mamma >to gull Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 uten amin og ingunn blir det driiit kjedelig..dølle folk som er igjen,i hvert fall de 2 lys håra jentene..så utrolige kjedelige..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 helvettes drittgjeng hele gjengen... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. nå er jeg forbanna...liksom at det kun er aMIN som har drukket seg full...forbanna dritt!!!!!!!!!!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 åhhh!!! alle sa de ville ha han ut osv... og når han da endelig reiser sier de ''åhh...det var såå trist atte....'' utrolig FAAAALSK gjeng!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå