Mayken Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har hatt så vondt i korsryggen de siste uken, sliter med å sitte. Tærne mine dovner bort når jeg sitter og ligger. Våkner opp om morgene og beina fungerer ikke ordentlig. Har trodd at jeg har en låsning som må knekkes opp, men nei... Var hos fysio i dag og fikk beskjed om å ta det med ro da jeg mest sannsynlig har en utposning mellom hvirvlene i korsryggen som igjen fører til at nervene kommer i klem. Han bare undersøkte meg litt og jeg har vært ødelagt resten av dagen. skal til lege i morgen, får se hva han sier. skal få litt behandlig på torsdag, men da måtte jeg love å slappe av og stresse ned frem til da. har hatt dett samme i nakken tidligere, og det har han klart å hjelpe meg med, så håper det ordner seg fort.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Håper de får orden på det da! ikke noe gøy å gå å kjenne at kroppen ikke fungerer, og ikke få slappe av ordentlig! God bedring til deg!
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Takk for det. Håper bare at det ikke blir værre og at jeg får begynt trene opp ryggen min snart. ser ut til at vi må utsette prøvingen Tillab. må konsentrere meg om å trene opp rygg og bekken først, og det er nok ikke gjort på 6 mnd. Vi får se, kan jo være jeg er heldig hvis jeg er flink.
lenej :o) Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 få dem å sende deg på røntgen. så får du vite hva som er der, og behandles deretter. har selv 2 utposninger i ryggen, såkalte prolapser. eneste som funker her er kiropraktor.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Tren for harde livet! Hehehe... Vi vil ha lekekompis til Eira! (de to vi har må vel forresten leke litt mer snart?!) Har du planer til helgen forresten? Gubbe og unge drar utenlands og jeg funderer på jentemiddag, så jeg slipper å ha hele mitt sosiale liv på DiB:p
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Takk for det Lenej. Skal som sagt tillege i morgen, rger med jeg blir henvist til MR eller no hvis han mener det er nødvendig. Ble det da jeg hadde utposningen i nakken. Tillab: hvorfor skal du alltis finne på noe når jeg en sjelden gang har planer? grrrrr. Hadde vært koselig med middag, men foreldrene mine kommer på besøk. Skal være her fra torsdag kveld til søndag formiddag. Tenkte å kanskje bruke dem som barnevakt en kveld. så kan Tormod og jeg gå en tur på kino eller noe. Kommer litt an på hvordan ryggen min er, og om det blir mye helgejobbing på han til helgen. men snuppene bør absolut ha en leke-date snart.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har jo ikke bestemt meg ennå da. Og kjærestetid hørtes digg ut, det må dere jo prioritere:) Koooooose dere masse! Savner bildeoppdateringer av Ina, lenge siden nå! (facebook)
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Har fjernet alt av bilder inne på facebook etter at jeg fant ut at hvem om helst kunne kopiere dem. Visste ikke at det gikk an før jeg plutselig så at søster'n hadde mange av de samme bildene av Ina som meg inne på profilen sin. Det syntes jeg ikke var noe gøy. Trodde det bare var sånn at bare mine venner kunne se bildene, men ikke at de kunne "stjele" dem også. Vet ikke helt om jeg kommer til å legge ut flere bilder, får se...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Det var synd:( Men joda, Facebook er vel ikke det beste stedet sånnsett. På egen hjemmeside har man jo copyright. Men jeg tror det går an å legge på noe mer beskyttelse inne på privacy, uten at jeg skla si det for sikkert.
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2008 ja, vi får se. kan jo være jeg legger ut bilderfor en kort periode slik at familie og venner på vestlandet får sett henne.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 (eller lag deg hjemmeside med passord her; www.freewebs.com)
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2008 ok, takk. se hv jeg får tid til Akkurat nå sitter jeg med ei febervarm ina på fanget.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Er hun syk IGJEN? Dakar, det er ikke bare bare å ha begynt i barnehage! Huffameg... *kos til Ina*
Trenger hjelp!! Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Stakkars,jeg har også vondt i korsryggen,stråler nedover beinet og det virker som on noelåser seg i ryggen.Fikk 2 ukers sykemelding,gikk på jobb i går og i dag men er helt ødlagt i dag,så må bestille ny legetime..God bedring til deg
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. februar 2008 det samme til deg og, mammaen til småen. Er ikke noe godt, og Ina forstår jo ikke at mamma ikke kan bære på henne hele tiden sånn som hun vil. Er litt lei seg og fornærma på meg i dag tror jeg.
Trenger hjelp!! Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Det er min og :-) Kan ikkebære han eller gjøre noe særlig nytte..Er så slitsomt og jeg blir så lei meg :-(
Trenger hjelp!! Skrevet 25. februar 2008 #18 Skrevet 25. februar 2008 men min er jo ganske stor så trenger jo ikke bæres, :-)
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. februar 2008 Har du vært og tatt bilde for å se hva som er galt eller? Kom det helt akutt?
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. februar 2008 Tillab: hun har vel egentlig aldri blitt helt frisk. Snørr og hoste har hun hatt hele tiden. men hun har feber opp mot 40 3-4 dager i uken. Nå har hun hatt det siden hun fikk MMR vaksinen på fredga.
Trenger hjelp!! Skrevet 25. februar 2008 #21 Skrevet 25. februar 2008 Hatt det i mange måneder,men ikke så gale så nå..Får ikke sove,problemer med å sitte osv..Legen sa jeg skulle bruke de 14 dagene til å gå tur,men blir ikke bedre så skal tilbake på onsdag...Så håper jeg blir sendt videre..
Mayken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har alltid hatt litt svak korsrygg, er svairygg og det ble værre under svangerskapet. Har hatt vondt for å sitte i ca 3 uker, men nå er det så ille at alt egentlig er vondt. Håper de finner ut av hva som feiler oss og at vi blir bra igjen snart. Jeg skal til legen i morgen, du får holde meg oppdatert på hvordan legetimen din går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå