Gå til innhold

å herreguuud

ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så jævlig patetisk at de sitter der og skal tvinge han ut

heldigvis ser han jo faktisk at de prøver å psyke han ut og sikkert nettopp pga det blir han. for det er ikke fordi de er så støtt av oppførselen hans, men bare det at de bruker det for det det er verdt for å få nok en motstander ut av konkuransen. heldigvis ser han gjennom de!!! for noen reinspikka rævhål. må si at den der jentegjengen der er særdeles uspiselig. bekrefter liksom jentegjengers dårlige rykte. her er det utpsyking på høyt plan- MED viten og vilje, liksom ikke følelser som er ute av styr heller- men REN og skjær taktikk. og det der, synest jeg er kjempe skittent spill. ikke mye sportsånd der i gården nei. det er faen meg snakk om verdier for en mill i premie. og de forlanger at han skal reise hjem pga fyll? det var ei potensiellt jævlig dyr fylla. og hvorfor står de i posisjon til å kreve en motstander til å trekke seg? så lenge han ikke har brutt spillets regler kan de faktisk ikke kreve at han drar. og hvis de ikke kan vinne farmen ved bruk av spillereglene- dvs valg av første og andre kjempe og folk ryker ut på vanlig vis- er de jaggu ikke verdi å vinne! det mener jeg! herregud kor patetisk.. enn å drite seg sånn ut på tv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heelt enig med deg HI!!!!!!

Skrevet

handler om farmen ja:)

Skrevet

oh no...... døds teit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...