Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 og han konkluderte med SA.. : ( Håper selvfølgelig vi kan begynne prøvinga igjen snart! Hvor lenge blødde dere etter SA? ...virker som sjansene for de som opplever SA opplever det igjen? Er dette sånn?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 hvordan konstaterte han d? ul?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Uff, så trist å høre! Håper også du kan begynne prøvingen snart.. Jeg hadde en SA helt i begynnelsen av januar, og blødde i ganske nøyaktig en uke etter det. Når du er ferdig med å blø er det bare å prøve igjen (om ikke legen din sa noe annet), men det er mest praktisk (iallefall for legen) om en venter til etter en mens. Det gadd ikke vi, vi hadde sex uten beskyttelse fra jeg slutta å blø. Fikk mensen igjen etter tre uker etter SA, og etter det har vi egentlig bare intensivert prøvingen, hehe;) De sier at en er mer fruktbar etter en SA, men dette er nok forskjellig fra jente til jente:) Lykke til iallefall! Klem.
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Først hadde vi en prat - så kjente han på ryggen/magen min, så tok han en underlivsundersøkelse... kjente at livmora var liten, så var nok bare en måned på vei. Deretter konkluderte han med det jeg hadde sagt og det han så, og sa det var SA. Har ikke blødningen gitt seg innen onsdag, skal jeg på videre undersøkelse. Synes det er ganske kort tid til onsdag, siden ejg hører om folk her inne som blør mye lengre. Jeg håper ikke den "oppfatningen" jeg har fått for meg her inne stemmer, fordi virker som de som opplever SA engang, opplever det neste gang og.. men både jge og kjæresten er veldig instilt på å prøve igjen med en gang jeg har hatt en normal mens..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 hvor langt var du på vei? å hvordan kunna han si det uten en UL? jeg har mistet 3 ganger,blødde vel ei lita uke vær gang. anbefaler å vente en mens som du skriver selv,jeg gjorde ikke det å mistet 3 ganger på rad men er 21 uker på vei nå
temine Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har blødd en del i dette svangerskapet, og legen min tok gu og har henvist meg videre til ul. Har ikke vært på ul enda, men håpe og håper det er noe der likevel. Har fått flere symptomer etter jeg blødde...så er jo håp. Håper legen din henviser deg til ul. Ikke bare for å se om det er noe liv der, men om du har hatt en sa er det viktig å se at det ikke er noen rester igjen. Lykke til!! Legen sa til emg sist jeg mista at jeg hadde ikke større sjanse enn andre for sa før etter man har hatt det 3 ganger. Håper jeg bare har hatt 1 gang da. Jeg blødde ei uke, så venta jeg 3 uker på mens og hadde det ei uke. Så satt spiren:)
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Var bare fire uker.. Det står på arket jeg gikk med ; konklusjon; spontanaboert. Alt tydet på det. Men har ikke blødningene gitt seg innen onsdag skal jeg som sagt på videre undersøkelse. Han nevnte noe med at det kunne være at jeg fremdeles var gravid. Husker ikke helt hvordna han sa det, var litt borte vekk og lei meg men han fokuserte mest på at det var en SA...
lille sprelle Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 har hatt en sa (ma heter det vel egentlig) Er gravid i uke 32 nå - tok laaang tid før kroppen min ville bli gravid igjen, men vet at det er individuelt.
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Det svarte legen meg også! Så jeg håper den sitter neste gang.. er det slik at man blir fortere gravid etter en SA? Men, nå var jeg bare på legevakta, fordi fastlegen min bor langt unna. (Har nettopp flyttet). Men hørte ikke noe snakk på UL. Men gynokolog på onsdag , som sagt , hvis blødningen ikke har stoppet...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 ok... hvis du ikke var lengre på vei så er det neppe noe rester igjen om det var SA,mange som ikke engang vet de er gravide så tidlig. Hvor lenge har du blødd å hvor mye? å er det rødt eller brunt?
Trulte76 Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 uff så trist da. visst dette er en trøst har jeg ei venninne som mistet i uke 8 2mnd etterpå var hun gravid igjenn..og fikk ei flott jente, og så 3 år etter der enda ei jente Så trenger ikke å oppleve dette igjenn..
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2008 det var godt å høre Tusen takk for oppmuntringen. Trenger det idag:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 ville bestilt meg ul hos privat lege. man kan ikke konstatere sa ved gyn undersøkelse... har vært igjennim en dl å vil annbefale dg å få en annen leges mening med ul for da har du noe mer konkret å forholde dg til:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå