Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir et spørsmål litt utenom "det vanlige" her inne men. Jeg er så mye plaget med hodepine om dagen, sitter liksom mest bak øyet eller i øye-eplet liksom, også litt opp mot pannen. Har begynt med briller som jeg bruker av og til, og trodde dette kanskje ville hjelpe, med mindre anstrengelse for øyet liksom, men neida. Ser du hva dette kan dreie seg om, eller om det går over snart? Jeg driver med utredning for ME og er ganske så sliten om dagen. Har så lyst på en baby til, men akkurat nå føler jeg det ser litt mørkt ut, selv om flere har spådd det vil skje nå i løpet av våren? Får du opp noe nytt om dette?

Jeg er født 18.11.75, sambo 04.02.75

Og God Bedring til deg :)

Vennlig hilsen meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Uff det der er plagsomt!!Men du er sikker på at det ikkje kjem frå nakken din,at du har vært til kiropraktor?Eg berre spør først om det,fordi eg sjølv vart tilslutt svimmel ,og trøtt og tung i hodet store deler av tida,fram til eg fekk hjelp av kir.Og så hadde eg ofte trykk bak augene,og synet delte seg liksom.Men uansett så kan det virke som at dette kjem seg i løpet av våren,og det håper eg stemmer, for du er sliten no slik eg ser det.Og det ser absolutt ut til at det kan bli ein graviditet på deg i vår,men er jo enigmed deg at du må jo først ha ork til det.Har du forresten prøvt akupunktur?har så trua på det eg!!Lykke til!!

Skrevet

Har gått fast til kiropraktor i 1,5 år og blitt mye bedre i nakken av det. Så jeg er litt skuffet og lei nå som hodepinen har kommet for fullt liksom. Også mye verking nedover i armene igjen. Og småsvimmel, trøtt og sliten. Har prøvd akupunktur tidliegere, men det er noen år siden, så kanskje jeg burde gjøre et nytt forsøk. Bra du ser at det kan løse seg opp og bli bedre, ikke artig å gå slik.

Takk for at du så på meg:)

Skrevet

Må også få si at jeg ønsker meg veldig en liten til altså, så blir glad for at noen ser at det finnes muligheter for det også, selv om jeg er sliten i dag. Ser du noe nærmere tidspunkt det kanskje kan skje? Har egentlig vurdert å forsøke sånne papaya-kapsler som hjelper for en del som har ME, men disse skal ikke taes hvis man er gravid. Har derfor litt lyst til å vente med å prøve de også... Vanskelig det der ;)

Det er mange som mener at hvis vi får en tredje mann, så vil det bli en gutt. Det hadde vært stas siden vi har to jenter fra før, og søstra mi har to jenter, men noe sier meg at vi bare vil få jenter. Ser du noe kjønn? ;)

Skrevet

Hallo igjen

Uff ja,det der stjeler energi for deg!!Men du, du kan jo prøve de kapslene no framover ei stund,og så prøve å bli gravid om du ser formen kjem seg??Var vel rundt april eg fekk opp graviditet,om dere prøver på det Ja det ser ut som gut då ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...