Gå til innhold

Hva anbefales av voksi, lammy o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mye å velge mellom. Hva vil dere velge å kjøpe til høsten og hvorfor?

Har selv termin i august så da må jeg vel ha noe som er godt og varmt utover høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med annet enn voksi, men er kjempefornøyd med det. Varmt og godt gjennom hele vinteren.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, på småbarn og erfarer at de vokser fort ut av de voksiposene. Må lissom ha på et pledd på overkroppen for at de skal bli godt "pakket" inn.

Skrevet

Jeg vil anbefale Oldenwalder posene. Kjøpte den lengste av dem før jul og er kjempe fornøyd. Man får snørt den godt sammen oppe ved ansiktet og den er fyllt med dun som holder godt på varmen. Har lammeskinn i bunnen av vogna og veslejenta sover veldig godt. Hadde en Teutonia-pose før og etter at vi byttet sover hun mye lenger i vogna.

Før toppen en time, nå godt over to timer!

Skrevet

Oldenwalder hvor kjøpte du din pose ?

Skrevet

Oldenwalder-posen kjøpte jeg på Barnas hus på Alnabru. Jeg må nok ha kjøpt den etter jul for den var på salg. Den koster 1899 og var nedsatt til 1399.

Skrevet

Jeg har voksipose og er veldig fornøyd med den. Har brukt den til ungene er rundt tre år. Da slutter di å sove i vogna. Har aldri hatt problemer med at jeg må dekke til med teppe. Hmm. Voksiposen kan jo reguleres etter barnets størrelse. Jeg anbefaler den på det varmeste.

Skrevet

Jeg synes det er veldig godt å kunne legge babyen i en god skinnpose, jeg da... Jeg har en skinnpose fra jeg selv var liten som jeg brukte til forrigemann var litt over året, etter det sydde jeg en voksipose som brukes dette året, sneipen blir tre til sommeren.

Så om du skal kjøpe pose nå, ville jeg kjøpt skinn, eventuelt voksi. Har heller ikke opplevd at sneipen vokser ut av voksien, han er ganske lang for alderen og ligger godt i den ennå...

Skrevet

Jeg hadde valgt ull, er det beste uansett!!

Skrevet

Helt klart voksi. Har både voksi og skinnpose, skinnposen brukte jeg bare en gang pga at jeg synes den ble for varm, voksien har jeg brukt masse. Det er enklere og regulere varmen med voksi enn skinnpose for den kan man åpne opp og slippe ut varmen som ikke går med den skinnposen jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...