Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei nattinatt Du spådde meg via mail for en god stund siden, tidlig i høst, tror jeg det var. Håper mye av det du sa stemmer ). Sånn på jobbfronten ser det ut til at du hadde rett ihvertfall :-) Jeg lurer bare på noe når det gjelder graviditet jeg... du spådde at jeg kom til å bli gravid i løpet av våren... Hadde vært koselig det, men vi har ikke begynt prøvinga ennå, først og fremst pga jobbsituasjonen min, jeg begynner i ny jobb i august... Blir jeg gravid i vår likevel? Eller ser du noe annet? Jeg er født 25.04.78. Klem fra
nattinatt Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei og takk for sist! Ja eg ser jo det som du seier no,og at det av den grunn kan være at dere venter litt,men eg er ikkje heilt sikker på om dere venter heller,men at det blir litt forskyvd til sommeren.Virker iallefal som at dere diskuterer dette godt først før dere bestemmer dere for å lage ein liten.Men samtidig så kan det væer at dere tenker slik at det er godt å være ferdig med de første tre mnd før du begynner i ny jobb,for ofte så er jo ikkje formen sånn alldeles på topp heller då.Lykke til med det valget dere tar.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk, Nattinatt! Den som lever, får se, heter det, så jeg får vel bare vente og se hva livet bringer. Blir bare så nysgjerrig innimellom ;o).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå