Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Min gamle bestevenninne ja... (det er folk som kjenenr noen overalt vettu)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 at folk kjenner noen overalt, er jeg fullstendig klar over. Like fullt virker hun svært lite sympatisk.
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Sorry tillab, men hun virker som ei skikkelig hurpe :/
frøken blå Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Må signere her.... Hun er svært lite usympatisk! Hva er det jeg hører om at hun har spilt håndball på høyt nivå? Stemmer det? Aldri hverken sett henne eller hørt om henne....
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Kanskje derfor hun og jeg passet så godt sammen en gang i tiden? Forskjellen; jeg ble voksen?!(liker iallefall å tro det) Hun er akkurat som hun var den gang da... Muligens enda latere bare.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Helt enig...Veldig full av seg selv.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Høyt og høyt, hun var benka hele NM kvaliken med Nordstand i allefall.. (vi kjenner hverandre gjennom håndballen, jeg spilte også på høyt nivå men ingen har hørt om meg heller:p)
Kjukka Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Bitcy ja, men det er hun også fullt klar over selv... var jo en av de første tingene hun fortalte når hun ble med i Farmen. Sa noe sånn som "folk blir veldig overraska over hvor jævli frekk jeg er i kjeften". Noe slikt iallefall, husker ikke helt ordrett.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 så kjempe enig!! jeg blir faktisk irritert over å se trynet hennes på tv når ynglings serien min går på tv. håper hun blir den neste til å ryke!!!!
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 "du kommer til å bli et irritasjonsmoment på alles lepper!" Hæ? Stakkars AMin, var det så jævlig ille at han drakks eg full da? Syns han er søt og flink jeg. Nevnte jeg søt?? ;p
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 så tett at fy f.... hadde vært flau over å blitt fremstil sånn tror jeg heier på silje, jeg
jentebanden Skrevet 25. februar 2008 #18 Skrevet 25. februar 2008 Hun sa vel at hun ikke kom overens med noen der inne. Er ikke det litt godt gjort da? Kommer ikke over at hun ikke greide å passe på at dyrene hadde vann på en varm dag. Er det mulig, det er vel en rimelig enkel oppgave?
snartmammapåny Skrevet 25. februar 2008 #19 Skrevet 25. februar 2008 Snakk om å oppføre seg premenstruelt da... hihi (farmenjentene)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2008 #20 Skrevet 25. februar 2008 Hva skal sånne bortskjemte jentunger på tv å gjøre??? Er ikke mulig å vrenge ut av seg verre ting. Hadde forstått det om han hadde tatt livet av noen.... Men hei, han ble full, og det har tydeligvis ikke frk. Catarina vært før.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Til hennes forsvar (kanskje?!) så har hun alltid vært sånn. Hun er stort sett uspiselig. Men når man kommer innpå oppdager man fort at det ligger noe bak og under som med de fleste. Jeg savner ikke å ha henne i min vennekrets, men den gangen vi var bestevenninner var det akkurat noen så uspiselig jeg hadde behov for i livet mitt. Hun fikk meg ut av et voldelig forhold, hun stilte opp døgnet rundt. Jeg håper bare jeg ikke var så uspiselig den gangen. Men man er kanskje mer uspiselig etter man har passert 25 og oppfører seg sånn enn hva man er når man er 19 også. Man har liksom "lov" å være kjepphøy og frekk en stund i tenårene... At hun tør å oppføre seg sånn på tv er for meg et mysterie, men som hun selv har sagt, hun er jo bare seg selv! (huffe dah)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 huff, det er tross alt enda mer skummelt.. en ting er hvordn man fremstilles på tv -- ta et sitat der, klippe, lime,redigere. klippe..- men om hun VIRKELIG er sånn, er det jo synd på jenta...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor snakker Catharina nordlansk til tider, og østlandsk til tider???
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 I stor grad er det sånn hun er. Men selvfølgelig har jenta sine gode sider. Det er en grunn til at hun har en skokk med venner;) Hun er morsom og utadvent, ei skikkelig gladjente som ikke er redd for å drite seg ut. Mye liv der hun befinner seg:) Og som jeg skrev så hjalp hun jo meg når jeg trengte det som mest. Vi var uadskillelige den gangen, så noe bra må det jo være;) Nå derimot kan vi knapt gå på cafe sammen uten å være uenige i noe:p Vokst fra hverandre ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå