Gå til innhold

Har et spørsmål om p-ring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får den ikke til å sitte skikkelig, den kommer nesten ut med engang. *rødme*

Men, kan det ha noe å si for effekten? Er dette trygt, eller burde jeg finne meg noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må "stappe" den så langt inn du klarer... du skal ikke kjenne at du har den der....

Skrevet

Jeg slet med det samme... Den skled ned hele tiden, sikkerheten er den samme, men den begynte å irritere huden når den lå helt nede.

Skrevet

Har du stappa den langt nok oppi ? :) Hos meg sitter den ganske langt inn..

Skrevet

He he, vanlig å føle at den detter ut den første tiden. Det er ikke så god plass der som regel da... Den ligger rett innenfor. Gi det noen uker og så kjenner du den ikke mer.

Skrevet

Sklir ut? Hmm, det har jeg aldri vært borti, har brukt p-ring lenge i flere omganger. Setter du den så langt inn som du klarer da? Gjør du det sklir den automatisk litt ned og legger seg rett. Elr rett og rett, ingenting som er rett med p-ring da, er den inni skjeden funker den =) Men kan være en ide å ta den ut under sex da...

Skrevet

Har virkelig tatt meg på tak å prøvd å stappe den så langt inn som jeg klarer, men den sklir ut med en gang, den holder seg på plass en liten stund. Tror ikke jeg får den skikkelig på plass i det hele tatt Skal sies at jeg har meget bakoverbøyd livmorhals, jm måtte jo stikke hele hånda inn for å skjekke åpning under fødsel :P, klin umulig.

Skrevet

Hmmm... merkelig. På meg da jeg brukte slik så bare kjentes det ut som den falt ut, men den satt fint. Den holdt seg der den skulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...