Gå til innhold

uten symptomer


førsteman

Anbefalte innlegg

er det flere enn meg som ikke har særlig symptomer? det jeg merker er at jeg er kjempe sulten og det stikker litt i magen innimellom, og ømme bryster da!! er 8 uker i morra tror jeg, men legen har ikke tatt en ordentlig sjekk før jeg skal dit 12mars.

er litt bekymret, for jeg klarer ikke helt forstå at det er et lite barn inni her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var sånn med førstemann :) merket kun litt "menssmerter" i magen i starten. å merket jeg at jeg ble litt kvalm i uke 7. men ikke noe før det. så bare tenk at du er heldig du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har også få symptomer..merker til tider litt ømme bryster, at jeg er litt trøttere og at jeg er litt mer irretabel..Noen ganger skulle jeg ønske at det var flere symptomer slik at jeg vet at jeg virkelig er gravid. Hadde det likt med førstemann også, så egentlig så er vi vel heldige og bør nyte tilværelsen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen.

Jeg venter også førstemann, men har vært gjennom en exu før. Da hadde jeg masse symptomer, men denne gang har jeg nesten ingen og det er jeg kjempeglad for. Så lenge det varer. Jeg er kommet til 6+5. Jeg har litt ømme bryter og sover mye mer.. Men det er ingenting når jeg tenker på den evige kvalmen jeg hadde ved exu`en. Kos oss så lenge vi kan... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg igjen der. Har ikke vært til lege/jordmor enda, og skulle nesten ønske at jeg ble litt kvalm eller noe, så jeg kunne føle at jeg er gravid. De kvalme skriker vel i protest nå :-)

Jeg har litt ømme, store pupper og er ordentlig treg i magen, ellers ikke noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere:-)

 

Jeg er rundt 8-9 uker på vei nå og skulle vel teknisk sett vært oppi den værste kvalmen nå. Det begynte med kvalme, uggen i kroppen, mye vondt i hodet og hyppige do-besøk. Kjempekjempetrøtt var jeg også (er enda) og superlite overskudd.

Men nå virker det som om det hele har gitt seg, unntatt at det er litt tyngdefølelse i brystene enda og jeg sover veldig lenge.

Blir litt småbekymra jeg også selv om jeg vet at det mest sannsynlig er helt normalt.

Gleder meg masse til UL, men det er så leeenge til enda.

Har hele tiden hatt litt stikninger innimellom og noe mens-symptomer (trykk nederst i magen/murringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe særlig med symptomer. Litt øm i brystene, og sulten hele tiden, samt at det strekker/stikker i magen litt innimellom.

Men jeg er ikke bekymret, selv om jeg gjerne skulle kjent litt bedre at jeg er gravid :) Men det går seg nok til, og snart tenker jeg vel at jeg skulle ønske jeg IKKE merket noe særlig til det :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...