Gå til innhold

Dere som har "standard" samvær ca sier BF ifra om han drar utenlands??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar har her "vanlig" samvær....dvs annenhver helg- stort sett- dersom det ikke dukker opp noe annet.....

Nå fikk jeg høre av andre at BF skal til Syden på onsdag....det plager ikke meg...men mitt spm er : Dere som har delt foreldrerett ( vi har vert gift) pleier da BF informere om at han f.eks drar utenlands? Med tanke på om det skulle skje noe med barnet f.eks??

Blir mer og mer matt av denne BF...håper ikke sønnen får vite om det...han syns det er rart alt pappa gjør....uten at han vet om det...så jeg skal passe min munn iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei her gis ingen beskjeder om barnefarens "privatliv", ikke en gang ting som har innvirkning på barnas samvær. Men så lenge han henter når han skal og leverer når han skal ihht avtalen er jeg fornøyd ;)

Skrevet

Man har jo ingen opplysningsplikt om hvor man drar eller ikke drar... Og i mobiltelefonens verden, så er det jo som regel mulig å få tak i far uansett hvor han er? Ville ikke hisset meg opp over det:)

Skrevet

Ok. Skjønner det ikke er vanlig å informere hverandre.

Er nok at jeg er "skuffet" over barnefar....er stadig unnskyldninger over at det er SÅÅ vanskelig å få ordnet seg fri fra jobben ( er selvstendig næringsdrivende) når han skal ha samvær med sønnen....men hører stadig at han drar på turer...at han og nye dama og sønnen hennes er på ting...da er det snakk om prioritering...

Kommer ikke til å si at jeg vet han har vert Syden....er vell forskjell på å være mor og far...jeg hadde aldri dratt utenlands dersom sønnen var hos faren - uten å informere om at jeg var langt unna...men nå har sønnen vår sliti med alvorlig astma så det er vell en del av grunnen til at jeg syns man skal vere informert.

Skrevet

Kan ikke nekte ham å dra til syden, men gjett om jeg skal vite om det!!! . Og han føler det også slik! Vi har 2 unger sammen, og oppbevarer et pass hver. Dermed kan ikke noen av oss reise utenlands uten å informere den andre.

Jeg liker ikke at han tar med seg ungene til land der de ikke kan språket, er redd for at en av dem eller begge skal komme bort fra ham, at de skal bli syke, at han blir syk (hvem tar da seg av ungene?), etc. etc. Kall meg gjerne hysterisk, men sånn er det bare!

Skrevet

Det hadde jeg tatt som en selvfølge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...