Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Forrige uke fikk jeg kjøpt meg 20 billigtester, så jeg måtte jo såklart teste de, hehe;) Har ikke IKM før til fredag eller lørdag, så har jo fått to negative tester. Koster ikke så mye for en, så jeg tenkte jeg kunne ha lov å ta meg råd til det;) Men det er jo litt kjedelig også! Mister litt motet når jeg får negativt, selvom jeg VET at det er altfor tidlig å teste positivt enda.. Er det ikke? Jeg håper og håper at ikke TR kommer til helga, og at eg kanskje får to streker på testen.. Har ikke prøvd så lenge, men guri å utålmodig det går an å bli! Andre med IKM samme dag som meg? Gøy om vi kan gi hverandre oppdateringer ettersom dagen nærmer seg:)
Hepsi Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Hvor fikk du tak i billigtester? Jeg har IKM fredag. Tenkt å vente med testing til fredag i hverfall. Håper jeg holder ut. Vi får holde hverandre oppdatert! Klem:-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Heisann! Jeg kjøpte mine på nettet. www.billige-tester.no Der kan du velge hvor mange du vil ha, 1, 5, 10, 15 eller 20 stk:) (for meg kostet det 170kr for 20 tester). Er bare sånne små strips, men har hørt masse bra om de (og noe dårlig), men tenker som så at om det ikke skulle stemme, så kjøper jeg en clearblue og dobbelsjekker. Bedre det, enn å bruke mange hundrelapper på clearblue hele veien;) Jeg bestilte mine på tirsdag og fikk de i postkassa på torsdagen, så det går kjempefort! Du er flink om du holder ut! Iallefall om du kjøper billigtester, hehe;) Må holde hverandre oppdatert ja! Koselig det:) Klem tilbake!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå