Tomine is my star Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 (Nå må ingen ta seg nær her,jeg kom til å tenke på dette i går,og fikk en god latter for meg selv) Når du får lappen kan du jo menge deg med han 30 åringen som hadde råne dilla...?!!! ) (var et innlegg om det i går...) Så for meg du og han på råne stripa.........begge med kjøre dilla..... He,he..... )
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hihi, som den ekte drammenstøtta jeg er har jeg selvfølgelig litt fartstid på stripa her;) Hehe Og eksen er en sånn som flyr på gatabeiltreff og slit og jeg har vært påheng innimellom. (mange herrans år siden) Så oh yeah, stripa here I come! (veit ikke om Landcruiser med to barneseter er harry nok da, men får sikkert låne droget til gubben for anledningen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå