Gå til innhold

Tillab


Tomine is my star

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Nå må ingen ta seg nær her,jeg kom til å tenke på dette i går,og fikk en god latter for meg selv)

 

Når du får lappen kan du jo menge deg med han 30 åringen som hadde råne dilla...?!!! :)) (var et innlegg om det i går...)

 

Så for meg du og han på råne stripa.........begge med kjøre dilla.....

He,he..... ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, som den ekte drammenstøtta jeg er har jeg selvfølgelig litt fartstid på stripa her;) Hehe

Og eksen er en sånn som flyr på gatabeiltreff og slit og jeg har vært påheng innimellom. (mange herrans år siden)

 

Så oh yeah, stripa here I come!

(veit ikke om Landcruiser med to barneseter er harry nok da, men får sikkert låne droget til gubben for anledningen!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...