babylykke2 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har tatt forlat tilskudd nå i snart 6mnd, før hadde jeg regelmessig menstrasjon (28dager). Men nå kan det gå 3 dager og opp til 3 uker før jeg får mensen, føler på meg at forlatet jeg tar er med på at jeg går over tida? Noen som opplever det samme? Fryktelig frustrerende når jeg da ikke får noen fast eggløsningsdag, og at jeg føler meg gravid når ikke mensen kommer. Er nok også litt psykisk men. . Håper på svar . .
Babyønske �� Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Tviler i grunn på at en normal dose folat kan gi den bivirkningen. Nå har jeg selv også trøbbel med syklusen, men jeg er i ferd med å få bedring etter bla å ha tatt "store" doser med andre b-vitaminer, bla B6 og B12. Folat kan skjule mangel på B12, som riktignok er sjelden hos unge folk, men det forekommer så absolutt. Det kan kanskje være vært å prøve.
babylykke2 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Takk for rådet , det skal jeg prøve. Har tenkt å ringe legen også å få tatt en hormonanalyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå