Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 HVIS jeg er gravid nå så står det på "babyverden.no" at jeg er 3 uker på vei... og her på barn i magen står det at jeg er 4 uker på vei, det er regnet fra samme dato på begge nettsidene... RART.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Barnimagen renger de at du er 3 fullgått uker pluss noen dager(feks 3+2). Da er du i din 4 uke! Men tror at på babyverden regner de bare etter fullgått uke! Slik jeg har forstått det i hvertfall! Jeg ville gått utifra barnimangen! Krysser fingrenen for deg da!Har du, eller skal du teste deg?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg skal teste, har ikm 3 mars, så det er spennende (tihi) håper veldig at spira sitter nå.. skal teste et parr dager før..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Lykke til med testinga! Håper du får positivt svar! Jeg testet positivt da jeg var 3+4!Endte i en ma da, men det er mulig å teste positivt tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå