Gå til innhold

Trenger noen synspunkter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut min kobberspial på torsdag. Hadde sex fredag, lørdag og søndag. Og nå stikker det og er ømt i underste delen av magen. Kan det være at jeg har blitt gravid allerede? Noen som har opplevd det sånn så rakst etter sex og blitt gravid? Er nesten sikker på at jeg har eggløsning nå..Og når er det lettest å bli gravid? Før, etter eller akkurat i eggløsninga? Hvor tidlig har dere testet positiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt etter 3+3 jeg! En svak svak strek riktignok, men ble tydeligere da jeg testet meg igjen etter 2 dager. Mannen min og jeg var uforisktige en eneste gang, så jeg vet nøyaktig når det skjedde, men hadde nok ikke eggløsning før 1-2 dager etterpå. Sæden kan vel leve et par døgn i livmoren, men egget kan bare leve max et døgn eller noe, så det blir ca 2 dager før, til dagen etter eggløsning/dagen man har eggløsning, man kan bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...