Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har 39,3 i feber -en time etter at jeg tok to paracet. Feberen har ikke gått ned - noen som vet hva jeg bør gjøre? under 4 uker til termin.. -og sambo jobber kveldsskift..
Mooncake Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Uff da, her sitter jeg med 38,5 i feber - men det er jo ingenting i forhold til deg! Du bør ta en telefon til legevakten og spørre. Feber over 39 grader er ikke så bra... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå