Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det er da tungvindt nok for småbarnsforeldre med bhg og jobb, om man ikke skal måtte levere og hente to barn i to forskjellige barnehager. Hvis vi får plass i en annen bhg enn den mini går i, sliter vi. Jeg har ikke sjans til å hente to barn etter jobb i TO forskjellige barnehager før stengetid..Håper jeg slipper dilemmaet men..
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Aner ikke, enig i at det burde vært sånn overalt. I vår bhg er det heldigvis det.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Trodde faktisk det var det overalt jeg.. Det er det i allef i denne kommunen i det minste. Heldigvis.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg trodde også det var sånn i alle barnehager, men vi har tydeligvis vært heldige (om vi får en til før tuppa slutter der da hehe)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Da det var stor barnehagemandel forstår jeg at det føltes urettferdig. Et barn uten søsken burde ha like stor rett på bhg. som et med. Men nå når dekningen tar set opp burde de absolutt gjøre det.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Vi bor i Oslo og på den felles bhg søknaden over nettet sto det en rekke med prioriteringspunkter..Søsken var ikke en av dem..
Honningmelon Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 I vår bhg er søsken høyt prioritert, og det er jeg glad for.
Sivalur Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Dekningen tar seg jo ikke opp i Oslo, stod akkurat i avisen idag at befolkningsveksten er større enn det de klarer å bygge ut med nye plasser.... så målet om 100% dekning er nok et stykke unna fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå