Lille`mor & lillebøll Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Endelig ferdig:=) Vår store lille gutt kom til verden 4040 gram 53 lang og 36 rundt hodet. Abselutt helt nydelig:=) Lykke til videre alle sammen her inne!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer med gutten deres. Nesten like stor som min første gutt var da han kom til gutten deres da. Min var 10 gram tyngre og 1 cm mer rundt hodet enn det deres gutt var. DEre får kose dere masse fremover da. Gleder meg til det er min tur igjen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 gratulerer så mye med lille gutten..=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå