Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er nesten konstant kald på magen. Ikke sånn at jeg fryser men... når jeg tar på den kjenner jeg at den er kald. Hva kan dette komme av??
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Det har jeg også hatt, venter nummer to nå og det var slik med første mann også. Ikke så rart når huden blir så strukket og lite elastisk etter hvert som barnet vokser. Det er helt normalt at gravide blir kald på magen *S*...... Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå