Mage igjen Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet om omgangssyke kan være farlig for foster før uke 12? Er litt nervøs, hadde det forrige uke, og tenker endel på det, om det kan ha vært noen bakterier el.l som kan skade den lille..... Vet jo at listeria og toxo er farlig (og røde hunder) har ikke hørt noe om omgangsyke, men man begynner jo å tenke så mye rart....
Blomsterpiken og tullene Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg var til legen idag vedr. nettopp omgangsyke. Jeg fikk beskjed om å drikke masse vann og ta det med ro i noen dager. Tror vel at det kan være noe alvorligere hvis man har smerter i magen?
Mage igjen Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for svar ) Jeg lå rett ut i 2 dager, men tenkte det var viktig å drikke mye, så det gjorde jeg. Ingen smerter i magen! Får jo håpe det har gått bra da! God bedring til deg!
ChellBell - har født! Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Smerter i magen pga omgangssyke har ikke noe negativ påvirkning for fosteret. Den er uansett veldig godt beskyttet laaaangt inni magen. Det som der i mot ikke er noe bra er feber og dehydrering. Jeg har akkurat hatt omgangssyke med magesmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå