Gå til innhold

Dette er vist dagen for å ta avgjørelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen min siden skrev jeg et innlegg om at jeg på oppfordring fra mannen har sagt opp jobben.

Nå har jeg helt av meg selv (på tide) kommet til at jeg MÅ til lege med beina mine. Nå har jeg vondt i begge. Har i 4 uker slitt med det venstre og har merket at det høyre har begynte å "skrante" litt det også. Har tenkt at det har kommet av at jeg belaster det litt ekstra siden det andre er så vondt. I dag på jobben når jeg ruslet meg en tur, så var det akkurat som om noe "brakk" inni hælen. Etter det gjorde det like vondt i den hælen som i den andre. Var nesten så jeg ikke kom meg hjem fra jobb i dag.

Snakket med trygdekontoret pga. at jeg er redd for å bli sykemeldt og ikke få sykepenger. Forklarte dem hele greia med ny jobb, vonde bein og oppsigelse. Fikk beskjed om at dette var riktig tid å bli sykemeldt på. Rett har jo dama, for da kan jeg jo være bedre i beina til jeg evt. skal begynne som vikar eller i ny jobb.

MEN så kommer samvittigheten da.. Skal jeg møte opp på jobb kl. 7 i morra og ringe legen derfra når kontoret åpner kl. 08.30. Eller skal jeg holde meg hjemme og så ringe legen....

Hva hadde dere gjort?

Om jeg ikke blir sykemeldt så håper jeg å kunne få noen smertestillende som gjør at jeg fungerer. Har tygd så mye reseptfritt smertestillende de siste 4 ukene at dem nesten ikke funker lengre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hold deg hjemme i morgen. Ikke vits i å dra seg på jobb og ha kjempevondt i litt over en time for så å gå til legen og bli sykemeldt.

Skrevet

heisann M

fint at du har tatt en avgørelse at du skal si opp jobben din :)

jeg ville nok ha vært hjemme fra jobben i morra og ringt legen når han åpner så får jeg krysse fingrene for at du får time i morra og at du blir sykmeldt :)

lykke til

stor klem

Skrevet

Bli hjemme og ring legen. De har vanligivs noen akuttimer, eller du kan be pent om å få komme innimellom andre pasienter. Håper det ordner seg med ny jobb du kan trives i snart, og at bena kommer seg raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...