Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Lurer på hvilke symptomer det er på om babyen får de i seg. Og hva er behandlingen? Noen med babyer som har fått det?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Melkebakterie? Er det melkesyrebakterier du tenker på? I så fall er ikke det farlige bakterier, men snille:) Det finnes bakterier overalt. Noen er farlige, mens andre er mindre farlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå