Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er i uke 15. Har hatt endel murring i korsryggen ett par dager nå. Virker også som magen ikke lenger er oppblåst, den er som før. Puppene kan innimellom virke litt ømme, men egentlig føler jeg vel at de har mistet litt piffen. Har hatt litt mer utflod etter jeg ble gravid, men virker som det har minkel litt igjen også.Er dette normalt eller ville dere undersøkt dette, er redd for at spira mi ikke spirer lenger :....( (ps) Klem
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg er 14 uker. Puppene er ikke så veldig ømme lengre, bare litt..men mye mindre enn før. utfloden varierer veldig..av og til er det litte av og til mye.. er ikke så veldig oppblåst lengre jeg heller..så trur nok det er helt normalt ja
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ååå..blir bare så bekymret. Har liksom ikke den gravid-følelsen lenger så det stresser meg. Men det er kanskje bare sånn det er;) Tusen takk for at du svarte så fort:D Flere som har noen erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Titter inn fra 2.trimester..=) hadde det på akkurat samme måte! Puppene ble sitt vante jeg, ingen mage og heller ingen andre symptomer som minte meg på at jeg var gravid. Trodde nesten jeg feilaktig gikk rundt og trodde jeg var gravid, hehe. Helt til ordinær ul i uke 19, da så vi en aktiv liten tass i magen! nå er jeg i uke 27, magen bgynner å bli stor og jeg er veeeeldig gravid med de plagene og bekymringene jeg har nå;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, trøtt her, du er jo selvfølgelig i samme trimester:-D Vel, jo lenger ut i graviditeten jeg kommer, blir jeg mer og mer distre:-D Tror det er et graviditetssymptom også, hehe!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg føler jeg har blitt veldig glemsk og distre;) Kan være litt flaut nesten for de jeg jobber sammen med som enda ikke veit hva som er i vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå