Gå til innhold

Hvor lang vei har dere til barnehagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje 4 minutter å gå:) om jeg har det travelt kan jeg sikkert klare det på to:) veldig praktisk:)

Skrevet

2min å gå til den ene, 4min til den andre.... så får levert begge ungene på under 10 min om vi har det travelt en dag!

Skrevet

Om gutten får plass i den bhg som vi har søkt på, så blir det ca. 7 min. å gå.

Skrevet

Tar ca. 20 min å gå. 15 hvis jeg har d travelt. 3 min å kjøre.

Skrevet

Da mine skal inn i den nye bhg blir det ca. 10 min å kjøre.

Skrevet

Nå over 3 km og da 30 min å gå.

Til høsten håper vi på 4 min å gå:)

Skrevet

om vi går og hun sitter i vognen tar det vel 5 min... men når hun skal gå selv tar det vel 45 min..hehe... hun skal jo bare se på alt og skal helst gå motsatt vei..hehe

Skrevet

12 minutter med bil... når vi flytter blir det ca 3 minutter å gå :o) skal bli godt å ikke være avhengig av bilen!!!

Skrevet

7 min med bil..

Skrevet

1 min å gå i rask gange, 2 i normal:-)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

VI har 30-50 meter å gå vi fra huset vårt:-) hehe...ligger i nabogaten! fantastisk:-)

Skrevet

2-3minutter å gå i rask voksengange.

Med 2,5-3åring på slep tar det ca kvarter...

1 min eller mindre å kjøre (vanligvis det vi gjør siden jeg kjører til jobb).

DEILIG!! Før hadde vi nemlig dagmamma på "feil" side av byen med rush både morgen og ettermiddag...

Skrevet

ca. 2 min. og gå når beina mine virker som dem skal.

Skrevet

oxo æ som syns vi har så kort vei til barnehagen. 2 km er det, og tar ca 4 min å kjøre trur æ. Men det e til den private bhg. Til den kommunale er det 16 km. Tar min 20 min å kjøre dit. Håper vi slipper det da. Satse på at lillemor får plass i den samiske private bhg som er nær oss.

Skrevet

ca 1 mil, tar omtrent 12-15 min å kjøre litt avhengig av føre.

Skrevet

tja, rett over veien 2min om ikke eldstemann bestemmer seg for å gå SKIKKELIG tregt ;-)

Skrevet

inn fjorden på ene siden og ut på andre siden, tar 9 minutter å kjøre, akkurat en elias-episode på cd. Jeg synes ikke det er noe pes, mens damene som bare har 5 minutter å kjøre har spurt om vi ikke synes det er tungvint !? Dette er disktriktsnorge. Alternativet hadde vært mye verre.

Skrevet

ca 10 min kjørevei...."feil" vei...(ift jobb).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...