snart mor til 3 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 bare litt interessert i å vite hvordan dere andre her inne stiller dere til EU...
Trulte76 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 vet ikke..er både fordeler og ulemper med EU..så spørs hvor lenge vi greier å holde oss utenfor.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 økonomisk er vi ikke tjent med EU Nei til EU
velandre Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 aner ikke.... kommer det til et valg tror jeg ikke jeg kommer til å stemme, for jeg vet ikke hva eg skal stemme....
zethaline Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 NEEEI,kan styre min begeistring for EU.Håper vi ALDRI blir medlem. De bestemmer alt for mye og etter det jeg har fått med meg i det siste er det ikke til det positive Så stem NEI ;-)
Glad-mamma:) Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 NEI!!! Norge har ikke noe å vinne på medlemskapet. Nå bør vi melde oss ut av EØS, som er et stort pengesluk for oss!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 NEI! Den eneste grunnen til at EU vil ha med oss Norge i gjengen er det at vi er så rike som vi er! Hadde vi ikke hatt de pengene vi har, så hadde vi ikke vært spesielt interessant i det hele tatt! Han presidenten sa jo det at hvis Norge ville inn i EU, så kunne vi ha fått kommet inn allerede i morgen!! Og vi skulle få en stoooor plass i "styret"! Vi skulle bli en av de som styrte!! Jau sikkert..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå