Gå til innhold

Ja eller nei til EU??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare litt interessert i å vite hvordan dere andre her inne stiller dere til EU... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke..er både fordeler og ulemper med EU..så spørs hvor lenge vi greier å holde oss utenfor.

Skrevet

økonomisk er vi ikke tjent med EU

Nei til EU

Skrevet

aner ikke.... kommer det til et valg tror jeg ikke jeg kommer til å stemme, for jeg vet ikke hva eg skal stemme....

Skrevet

NEEEI,kan styre min begeistring for EU.Håper vi ALDRI blir medlem.

De bestemmer alt for mye og etter det jeg har fått med meg i det siste

er det ikke til det positive

 

Så stem NEI ;-)

Skrevet

NEI!!!

Norge har ikke noe å vinne på medlemskapet.

Nå bør vi melde oss ut av EØS, som er et stort pengesluk for oss!

 

Skrevet

NEI!

 

Den eneste grunnen til at EU vil ha med oss Norge i gjengen er det at vi er så rike som vi er! Hadde vi ikke hatt de pengene vi har, så hadde vi ikke vært spesielt interessant i det hele tatt!

Han presidenten sa jo det at hvis Norge ville inn i EU, så kunne vi ha fått kommet inn allerede i morgen!! Og vi skulle få en stoooor plass i "styret"! Vi skulle bli en av de som styrte!!

 

Jau sikkert..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...