Gå til innhold

Kjære alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at innlegget jeg skrev har fått over 100 svar.

Og siden det har vært oppe på 1 siden i hele dag og jeg har fått svar på det jeg lurte på, er det fint om dere lar det ligge.

Jeg er kjempetakknemlig for alle svar som har kommet inn, og dere har hjulpet meg i å ta en avgjørelse:-)

*Flau over å ha fått til en så lang tråd*

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott :-)!

Folk får mene hva de vil, men JEG synes iallfall at prinsippet og omtanken du viser ovenfor din mann er FANTASTISK. Dyrt eller ikke, bare at du er villig til å gjøre så mye "ekstra" for ham på dagen synes jeg er knall og veldig koselig. Heldige mannen din som har deg.

Hilsen ei som DIGGER Ole Ivars, kommer alltid i godt humør av dem :-)! Så har jeg vokst opp i en dansebandfamilie også da!

Stå på og lykke til med bursdagsfeiringen :-)!

Skrevet

Omtanken for mannen er overveldende (har ikke svart på det andre innlegget tror jeg, husker ikke lenger:p)

Og samme om jeg liker Ole Ivars eller ikke håper jeg DERE får en flott kveld:)

Skrevet

Ingenting å takke for!

Synes du har en fantastisk omtanke for mannen din, og synes det du gjør er beundringsverdig. Håper som sagt på at du ber om inngangspenger, men det viktigste er at du får dagen til å bli så spesiell som du og mannen din ønsker den.

Masse lykke til! ;-D ;-)

Skrevet

Nå har jeg ikke fått med meg alt jeg da..leste tråden din..og så du skrev han har vært litt syk og skulle egentlig ikke fylt 30.

Visst jeg forstod deg rett så var han dødssyk og overlevde? eller tar jeg helt feil nå?

Men uansett..siden han har vært syk, så er vel derfor du vil gjøre noe så spesielt for han. Og visst han var så alvorlig syk som jeg har forstått det ut fra det jeg har lest, så vil jeg tru at alle vennene hans er villige til å betale 400kr hver for å sponse det bandet til han :)

Det hadde jeg iallefall gjort siden det er så spesielt.

Visst en venn av meg hadde vært alvorlig syk, og hans kjære ville ordnet istand noe sånt..så hadde jeg glatt bet 400kr.

Synes du hørest helt fantastisk ut jeg som ordner en så fantastisk bursdag til din kjære..

Lykke til med planleggingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...