Gå til innhold

FERIE!???Hva gjorde dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

som hadde en liten en i ferietider, reiste dere til syden eller holdt dere dere hjemme?

tenker at jeg har lyst å reise litt siden pappaen skal ha noe av permisjonen sin når jeg har ferie, så vi får vel ca 6 uker sammen i sommer. mmm deilig!

 

men er det mer stress å reise til f.eks spania enn danmark el. sørlandet?

 

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde alt sammen og det var veldig vellykket! jeg dro til gran canaria med foreldrene mine da sønnen min var ca 3 mnd. veeeeeldig deilig. så dro jeg og pappan til danmark i sommerferien. Leide sommerhus og koste oss masse. veldig lettvint siden man bare triller på danskebåten. på høsten når pappan hadde permisjon kjørte vi landet rundt og besøkte venner og familie. kjøpte rørospledd på Røros, Nesnalabber på Nesna, var en uke i Tromsø ol. Det er i det hele tatt veldig lettvint å reise når de er små! Det var ikke mer stress å reise til spania enn danmark (var nemlig en tur i spania også..) veldig barnevenlig i spania. Det er deilig med sol og varme så man får vært masse ute. Hvor man drar er ikke så viktig, for det er jo en litt annen ferie enn man er vandt til...dra dit det er billigst og bli lengst mulig! da føles de seks ukene lengst mulig. Ikke surr bort dagene hjemme, for da blir dagene så like..

god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...