Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hvor lang tid tok det før dere fikk skolematriellet i posten, og hvor fort gikk det fra dere sendte inn papirene til lånekassen (som må sendes via skolen til lånekasse) før dere fikk stipend/lån? Er bare så spent på hvor lang tid alt tar.. Søknadsfristen til lånekassen for stipend/lån for dette halvåret går jo ut i mars, så håper jo skolen sender inn papirene i tide da!! Er 3 uker siden jeg sendte alt dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå