Gå til innhold

savner å få ha lungene "i fred"

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes ut som baby tar skikkelig spenntak i lungene eller ribbeina eller ett eller annet når jeg sitter. Eller kanskje det er puppene han sikter på med beina sine??? Fryyyyktelig trangt iallefall... Også bare på høyre side.. er uke 33 imorgen.. fler med babyer som kjennes ut som de har tenkt seg opp gjennom ribbeina eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp samme her...er helt forferdelig noen ganger..får jo nesten ikke puste..å er anpusten bare jg beveger meg litt...magen må vel synke snart..er 36 uker på vei..

Skrevet

jo takk, har en slik en jeg også..er 31 uker på vei idag.

Skrevet

å kjære vene... betyr at dette varer i MANGE uker enda da...sukk..

Skrevet

jeg å er andpusten av alt hehe og de beina er på vei oppi der. må ynke meg noen ganger hehe. men får jo heldigvis litt fred å da. merker det veldig når jeg skal prøve å finne en stilling å sove i.magen armene og puppene presse jo alltid et sted så ribbeina gjør vondt. så jeg har tenkt at de damene som opererer bor ribbein for å virke slankere er ikke så dumme likevel hehe

Skrevet

Jeg signerer også her, er ganske slitsomt til tider (er i uke 33) :-D

Skrevet

frister iallefall ikke å sitte så lenge av gangen.. greit å puste litt innimellom også egentlig :) Koselig med baby i magen, men jamen har det sine sider også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...