Miss Dynamite Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 hei alle der.. vært her mye tidligere men var da en skikkeli sliter... etter nå flere år med prøving lyste positiv test til meg idag :D 5 uker på vei
Miss Dynamite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 takker helt uvirkelig... vi skulle settes opp til prøverør nå
nr 4 er her<3 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 er vel mange som blir plutselige gravide før prøverør..eller ikke vet jg men virker sånn hvertfall hehe...godt du ikke trengte å gjennom d da=)=)
Cosette Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så masse, og velkommen i klubben :-D
*Kattemor* fikk jente Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye, kjempebra!! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå