Fia tobarnsmor Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har hatt en skikkelig dårlig helg!! Begynte da jeg gikk på do lørdag morgen. Blod på papiret! Og blod i do! Ganske mye også. Var sikker på at dette var starten på slutten for spira mi, og forberedte mannen min på hva som kanskje kom. Ringte på legevakta, og fikk bare beskjed om å være forberedt på spontanabort. Lørdagen gikk, og jeg blødde hele dagen. Ikke mye, men det kom hele tiden litt blod. Foreldrene mine kom og hentet gutten vår ifall noe skulle skje på natten. Men det gjorde det ikke! Ikke en dråpe blod kom det. Og søndagen likeså. Det hadde stoppet. Men jeg gikk allikevel og bare ventet og ventet... Ikke noe mer skjedde, og jeg tok kontakt med legen på morgenen i dag. Han sa det var vanlig og blø i svangerskapet, og det betydde nok ingenting. Jeg spurte om det var mulig å få en ul for å sjekke at alt var bra. Men det fikk jeg ikke sålenge han ikke vurderte det dithen at jeg var i "aktiv abort". Det ble jeg skuffet over! Skal jeg bare gå rundt i uvisse da? Til den ordinære ul´en? Jeg ringte på Volvat og bestilte time, fikk time litt senere på dagen i dag. OG HJERTET BANKET OG SLO!!! Vi ble så glade! Har være SÅ bekymra i helga! Så nå vil jeg ikke ha noen fler ubehagelige overraskelser i dette svangerskapet! Måtte bare dele det :-) God kveld alle sammen!
Mage igjen Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Så deilig å høre!!! Virker som det der er ganske vanlig! Heldigvis trenger det ikke å bety slutten selvom det skulle komme blod. Er jo ganske mange her inne som opplever det! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 det samme hendte meg, over noen dager hadd jeg det sånn..rant blod ut av meg og fikk se hjerte..har hatt 3 ul og er i uke 10 nå..het rart og er nervevrak:-) så flott for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå