Gå til innhold

sykehusbagen?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal pakke med meg i sykehusbagen? hva trenger jeg?

Skal jeg ta med vanlige klær til babyen eller bare det som hun skal reise hjem i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

det holder å ta med tøy til hjemturen.. jeg brukte iallefall bare tøyet vi lånte på sykehuset.. blir nok å vaske når man kommer hjem :)

eller hadde jeg en enkel singlet og en cardigan sånn at det var lett å amme. gikk kun med kosebukser! ellers holdt det med toalettsaker og ting du måtte ønske. bind, truser og diverse sånne ting får du på sykehuset...

Skrevet

første gang jeg fødte vant jeg ikke å pakke noen ting, så denne gang pakka jeg i god tid.

har pakka shampo, balsam, deodorant, to gode joggebukser, å noen topper å en genser, undertøy og et par sandaler, litt sminke (alltid godt å ta seg en god dusj å årdne seg litt når man føler seg i form til det), ammebh, å body, strømpebukse, bukse, genser å utedress til hjemreisen til babyn...+ smokk..

Skrevet

På sykehuset der jeg var sist fikk vi låne klær, men der jeg skal nå er det bare sånne knyte trøyer som er helt formløse vi får låne. Så jeg tar med litt egene klær slik at jeg kan ta på han litt behagelige pene klær=)

Gleder meg masse=) hi hi hi

Skrevet

Det er anbefalt å ta med noe å spise/drikke. Tørket frukt, energidrikk, sukkerholdig drikke, nøtter ol. + fotoapp. Det viktigste å ta med når fødselen starter er ting man trenger til selve fødselen. Far har jo mulighet til å stikke hjemom å hente div til oppholdet og hjemreisen (med mindre man har lang reisevei). Hvertfall slik jeg tenker...

Skrevet

Hvis du skal bo på pasienthotell etter fødsel må du ha med "anstendige" klær til å gå ned i restauranten i. Det er der alle måltider serveres og der vil det jo da også være vanlige hotellgjester/besøkende. (ikke finklær altså, men du kan ikke komme i slippers og morgenkåpe...)

Lurt å ha med filofax/notisblokk til å notere ting etterhvert som du lurer, ammetåke får en helt ny betydning på barsel, tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...