Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Å fytti hælvete som man kan hisse seg opp og få vonde kynnere for tida. Første dag etter vinterferien. Starter med at jeg blir spurt om å ta vikartimer, noe jeg ikke kan fordi jeg er sykemeldt 40% og dermed ikke kan jobbe mer. Så sitter jeg og planlegger denne treukersperioden frem til påske, samt timer jeg skulle ha etter lunsj, da sjefen min kommer inn: "Du har kanskje ikke fått beskjed om at timene dine er lfyttet to timer frem, du...", mildt irettesettende. Hun hadde lagt ut ny timeplan for dagen mens jeg hadde første time. Jeg merker at jeg må ta meg litt sammen, men heldigvis er det en god kollega som også har fått flyttet timene, så vi får oss en god latter og himler litt med øynene. (Dette skjer så ofte og er bare en av sikkert ti hendelser denne uka som kommer av at min nærmeste overordnede er fullstendig ute av stand til å kommunisere.) Når jeg senere skal ha en engelsktime, hvor jeg bare er ekstraressurs, men hvor hovedlærer er hjemme med sykt barn, er jeg allerede ganske sliten. De kverulante gutta klarer selvsagt å bruke to timer på å diskutere hva de egentlig skal gjøre, selv om samme beskjed ligger tre forskjellige steder. Til slutt har jeg rett og slett kynnere som gjør vondt og er helt rød i topplokket, har konfiskert tre mobiler og to pc'er og forbanner hele dagen. Dagen avsluttes med et møte om en personaltur til Paris jeg ikke kan være med på fordi det er fire uker før termin. Min siste uke på jobb og jeg skal være hjemme og passe elever mens de andre ligger på 5 stjernes i Paris hjerte. Jeg må to dager på FOSEN-MESSA med elever, for svarte. Men utsagnet fra ledelsen er: "De som er hjemme skal gjøre det samme som de i Paris". Hvilken jævla Fosenmesse er det i Paris om jeg tør spørre???? Når jeg skal på svangerskapskontroll på onsdag og legen spør om jeg ikke snart skal ta ut 100%, så sier jeg ja takk! No more good girl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå