Gå til innhold

"Stikk" i skambeinet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har voldsomme stikk nederst i magen/skambeinet. Har hatt det noe tidligere også, men i kveld er det mye mer hyppig. Er det tegn på noe? 9 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som det er den skjøten i bekkenet som er løs og det kjennes stikk derfor. jeg har bekkenløsning, og har samme følelsen av stikking der. den løsner jo hos alle gravide da, men ikke alle kjenner det.

kanskje det er noe 'siste stikk' fra den nå sånn før fødselen? håper det for din skyld, kjekt å føde nå? :)

Skrevet

Lurer litt på dette jeg og..

Har stikkingen, minus bekkenløsning.

Kjenner det spes om morgenen, og når jeg er på toalettet (nr.1 - men IKKE sånn UVI-stikking, er annerledes).

 

Kan det virkelig bety at det nærmer seg? Er "bare" i uke 34..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...