grå :) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 kan så store barn som ettåringer få det? og kan det evt smitte videre ned på tissen? minsteberta her er litt hvit i innsiden av kinnet. minner veldig om trøske. i tillegg har hun bleieutslett som ikke vil gi seg og nå har det vokst enda mer. går jo plutselig ut mot/på lårene også. har ikke ammet på flere måneder. hvaa kommer egentlig sånt av da? og hva gjør jeg med det? er det mykostatin som gjelder fortsatt + diverse kjerringråd? synes jeg ser henne bli gnidd i munnen frivillig liksom...
mpb♥ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Står en hel masse i en bok jeg har, men kanskje litt unødvendig å skrive alt her. Boken heter i hvert fall "barnets helse fra a til å". Når guttungen min hadde det(han var vel rundt 3 mnd), foreslo helsesøster farris, carsodyl eller mycostatin(resept). Si ifra hvis du vil at jeg skal skrive det som står i den boka da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå