Gå til innhold

sopp i munnen/ trøske


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan så store barn som ettåringer få det? og kan det evt smitte videre ned på tissen?

 

minsteberta her er litt hvit i innsiden av kinnet. minner veldig om trøske. i tillegg har hun bleieutslett som ikke vil gi seg og nå har det vokst enda mer. går jo plutselig ut mot/på lårene også.

 

har ikke ammet på flere måneder.

 

hvaa kommer egentlig sånt av da? og hva gjør jeg med det? er det mykostatin som gjelder fortsatt + diverse kjerringråd? synes jeg ser henne bli gnidd i munnen frivillig liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står en hel masse i en bok jeg har, men kanskje litt unødvendig å skrive alt her. Boken heter i hvert fall "barnets helse fra a til å". Når guttungen min hadde det(han var vel rundt 3 mnd), foreslo helsesøster farris, carsodyl eller mycostatin(resept).

 

Si ifra hvis du vil at jeg skal skrive det som står i den boka da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...