Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hun fikk en plante for en stund siden. Den har vokst og blitt kjempe stor. Jeg vet ikke hva planten heter. Men hun påstår at har du en sånn plante i huset, vil det tiltrekke spøkelse...eller gjenferd. Siden blomten blomstrer ikke før midtnatt. Hun sier også at siden planten tiltrekker gjenferd, så øker også ulykke. Hun sier at det har skjedd så mye neg. etter at hun fikk planten. Jeg har ikke noe som helst peiling, men jeg var litt nysgjerrig...he Så nå har hun hvertfall dratt avgårde for å gi bort den planten der, eller kaste den. Hun fikk vist vite det for 10. min. siden. Må le litt jeg. Mamma er skikkelig overtroisk.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ha-ha..... Tror vel på julenissen også hun:) Hun får skaffe seg et pengetre istedet.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Merkelig at du skulle nevne det, for hun har faktisk en i stua Ha ha ha....Hun viste meg den idag...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Ha-ha...en nisse mener du? Neida......ler så jeg griner. Ha....ha...ha...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 He he he he *lættis*. Joda, hun kom inn med en liten nisse under armen. Nei, jeg bare tulla. Mente pengetreet...he he
Sivalur Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Var det en Nattens dronning plante? Blomstrer bare en sjelden gang, og da kun om natten, og neste morgen er den vissen. Mamma hadde en sånn, husker den blomstret en gang jeg var hjemme alene, da måtte jeg sitte oppe om natten og ta bilder av den. Var jo utrolig flotte blomster da!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror kanskje det. Var bladet litt ruglete? Vet ikke om ruglete er riktige ordet. Men kanskje det er samme plante? Men nå har hun hvertfall gitt den bort da...he he he
grå :) Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 hehehe plante en løpstikke utenfor døra hennes da vet du så hodler hun skrømtet unna:)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 he he...er ikke så ovetroisk som henne. Men jeg skal vedde på at om jeg forteller det til henne, så vil hun plante en rett utenfor leiligheten min med engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå