☆twinkle twinkle Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 farlig på noen måte i svangerskapet?? venninna mi har leid et så jeg ¨kan låne så masse jeg vil
Madde/sommergutt:) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg spurte legen min om dette, og han sa at det ikke var farlig for barnet, så lenge man ikke lå der inne å kokte. Men jeg kjenner at jeg blir så stresset av å ligge der inne så lenge babyen er der, at jeg heller lar være å ta sol til lillegutten kommer ut:) men som sagt, så skal det ikke være skadelig for babyen:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 nei det er ikke farlig(ikke faligre enn sol til vanlig, hehe) det er ikke så lenge siden det var en artikkel her om sol/solarium under graviditeten.. kan jo hende du finner igjen den?
☆twinkle twinkle Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 tusen takk for svar:) Jeg hadde nok blitt stresset viss barnet var større men jeg er uke 6... har jo ikke hatt tid til egenpleie eller solarium siden jeg ble mamma...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg tar selv sol, jeg tar sol hos mega sun, der har de gode solarium, med vifter, som du kan velge hvor mye skal blåse selv:) jeg setter den på litt ekstra så jeg er sikker på at det ikke blir får varmt:) også kjenner jeg på magen om den blir varm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå